torstai 26. toukokuuta 2011

Keitä me ollaan?

Ajattelin, että kertoisin hieman faktoja tästä meidän tiimistä. Seuraavaksi siis 30 olennaista tai epäolennaista tietoa meistä :
Kaisa ja Joel vappuna 2009, 16v 1 ja 2vrk

Kaisa
- Olen syntynyt 30.4.1993, ikää siis 18vuotta
- Käyn Kemin Lyseon lukiota, toista vuotta jäljellä viikko
- Harrastan agilityä, näyttelemistä ja pop/jazz-laulua. Näyttelemisestä tulee jopa ihan palkkaa :)
- Elämäni aikana olen harrastanut joogaa, käynyt jumpalla, ohjannut jumppia, tanssinut show-tanssia,  pelannut jalkapalloa, soittanut pianoa, lastenteatteria/musiikkiteatteria kuusi vuotta, kuorolaulua..
- Agilityn olen aloittanut Lhasa apso Tenhon kanssa vuoden 2005 maaliskuussa
- Perheeseeni kuuluu äiti, Ritva, isä, Robert, isosiskot Maria, Hanna ja Elisa sekä koirat Alma ja Thelma
- Minulla on poikaystävä, Joel, jonka kanssa olen elämääni elellyt vuoden 2008 helmikuusta
- Minun ei ikinä pitänyt saada koiraa, kahdesta puhumattakaan
- Kun sain tahtoni periksi, olen pitänyt huolen siitä, etten rikkoisi lupausta pitää huolta koirista. Tässä talossa minä ruokin koirat, lenkitän ne, harjaan, leikkaan kynnet, madotan... Lisäksi olen maksanut kummastakin puolet (kumpikin sijoituskoiria, eli summat eivät ole aivan kauhean tähtitieteellisiä :) ), kuten myös Alman polvileikkauksesta
- Haluaisin, että minusta joskus tulevaisuudessa tulisi näyttelijä. Tai sitten lähden opiskelemaan psykologiaa.

Alma
Alma 3vrk
- Syntynyt 16.09.2005 keisarileikkauksella, kaksi päivää sen jälkeen, kun varasin sen. Silloin kerrottiin seuraavan pentueen syntyvän tammikuussa.
- Pentueen ainokainen, juuri minulle syntynyt trikki cavalier narttu
- Agility aloitettu 2006 tammikuussa, varovasti ja leikkimielellä
- Saavutuksina agilityn Nuorten SM1, SM-17 ja FIN AVA
- Kotona varsin rauhallinen, mutta tarpeen tullen oikein räväkkä, ja myös ärsyttävä :)
- Rakastaa saunomista !
- Vasemman takajalan yksi antura on pienen pieni, röntgenkuvissa näkyy, että jalka on ihan hassu muutenkin
- Molemmat polvet on leikattu, kesäkuussa 2010 ja toukokuussa 2011
- Alma oli sijoituksessa, mutta onnistunutta astutusta seurasi märkäkohtu. Alma on siis myös steriloitu
- Elämäni ensimmäinen ja paras koira. En vaihtaisi mihinkään, vaikka lukuisat vastoinkäymiset ovatkin koetelleet rankastikin.

Thelma 1vrk
Thelma
- Syntynyt 12.12.2010
- Nuorin seitsemästä sisaruksesta, "Pähkinä" eli "Terhi"
- Päätin, etten ota Quitan pentua. Kuitenkin 13.12 äidinkielen tunnilla ATK-luokassa näin Esan facebook-päivityksen. Viisi tyttöä?! "Joel, mulle on tainnu syntyä koiranpentu". Hetkeäkään en ole katunut.
- Agility aloitettu kahdeksan viikon iässä juoksemalla siivekkeiden välistä ja putkea.
- Erittäin energinen ja vauhdikas, tyhmän oloinen mutta nopea oppimaan !
- Ilman Ritva-kasvattajan päätöstä lähteä katsomaan agilityn MM-kisoja 2010, minulla tuskin olisi Thelmaa
- Olin alkuun "mustasukkainen", kun Thelma seurasi pihalla vain Almaa, eikä hakenut minusta tukea. Nyt se ymmärtää, että minä olen se, jolta saa ruokaa. Minun kanssani on siis pitkässä juoksussa käytännöllistä kaveerata
- Thelmakin on sijoituksessa samaiselta ihmiseltä kuin Alma. En tiedä, pystynkö ikinä ottamaan koiraa muualta kuin Ritvalta !
- Thelmalla on pieni napapatti
- Thelma haukottelee paljon ja kovaan ääneen. Se on sen bravuuri.

1 kommentti:

  1. Kuulostaa varsin totuudenmukaiselta kuvaukselta, sekä Alma että Thelma. Ja tunnistinpa Kaisankin (vaikka kuvaa piti katsoa kaksi kertaa ;))

    VastaaPoista