lauantai 10. maaliskuuta 2012

Mietin mietin mietin

Pienen pieni pääni on aivan sekaisin!

Mitä tulee koiriin, ensi viikolla tapahtuu kaikkea jännää. Alma lähtee huomenna siskoni luo Ouluun. Menin lupaamaan ja kaduin seuraavassa hetkessä, sillä olen todella huono olemaan kotona ilman koiria. Onneksi Thelmis jää kotosalle tiistaisen eläinlääkärikäynnin vuoksi. Almalla on oikeasti todella mukavaa Elsen luona, kun itsellä on keskittyminen nyt pelkästään kirjoituksissa ja koirat ovat jääneet hieman paitsioon. Perjantaina lähdetään Joelin ja Thelman kanssa hakemaan pikkuinen takaisin kotiin.

Toinen mietinnän asia on se eläinlääkäri. Jotenkin näiden Alman sairastelujen jälkeen sitä on aika skeptinen. Sitä ei voi edes ymmärtää, kuinka paljon toivon, että kaikki olisi kunnossa. Toivon oikeastaan, että kaikki olisi erinomaisesti. Jännittää. Thelma on ihanista ihanin koira, jonka jälkeläisen haluan joskus tulevaisuudessa. Senkin vuoksi toivon, että eläinlääkärillä olisi meille kerrottavana hyviä uutisia. Se olisi kyllä todella harvinaista.

Mitä tulee pelkästään minuun itseeni, elän aika mielenkiintoisia aikoja. Ensi viikolla on äidinkielen ja englannin yo-kokeet ja saan lukioni siis päätökseen. Olen lukenutlukenutlukenut ja lukenut, sillä englanti on itselleni todella vaikeaa. Prelissä mentiin kolmenkymmenen pisteen turvin läpi, joten periaatteessa olen luottavaisin mielin. Se olisi aivan kamalaa jos en pääsisi ylioppilaaksi! Miettikääpä omalle kohdalle !

Jos en nyt joudu jäämään lukion kirjoihin vielä ensi syksyn ajaksi, täytyisi saada uusi opiskelupaikka. Olen aina halunnut näyttelijäksi ja tehnytkin niitä hommia jo muutaman vuoden ajan. Kuitenkin minua on alkanut arveluttaa ja olen aikeissa kääntää kelkkani kokonaan. Suunnitelmani onkin hakea Ouluun Taide- ja taitopainotteiseen luokanopettajakoulutukseen, normaaliin luokanopettajakoulutukseen sekä Suomen kielen aineenopettajakoulutukseen. Näiden takia olen siis rehkinyt teatterilla. Hohhoijaa Kaisa Anita...

Ensi syksynä meidät löytää toivottavasti Oulusta. Edessä on muutto Joelin ja koirien kanssa, uusi koulu ja uusi kaupunki. Thelman kanssa toivottavasti saadaan agilityharjoittelupaikka Oulusta. Kaikki tuttu ja turvallinen muuttuu aivan joksikin muuksi.

Kutkuttaa ja epäilyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti