keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

VAKAVAaaa

Ekspansiivisuus, arvoneutraalisuus, nihilistinen, eksplikoija, endokriininen, destruktiivinen, omnipotentti ja mitä vielä. Elämä on keskittynyt vain ja ainoastaan VAKAVA- aineistoon ja pää alkaa olla aika pyörällä. Aineiston olen käynyt nyt kahta artikkelia lukuunottamatta kolme kertaa läpi. Onneksi sentään jotain on jäänyt päähän. Enää 19 päivää tiukkaa lukemista. Mää haluan opettajaksi!

Ainakaan agility ei pääse kärsimään mun lukemisesta, nimittäin edelleenkään ei ole asiaa esteille. Thelma on huomenna syönyt antibiootteja viikon ja ehkä tänään on tapahtunut jotain pienen pientä edistystä. Taidan silti huomenna soittaa varmuuden vuoksi eläinlääkärille.

Mutta hyvin ollaan pärjätty näinkin. Koirat on tyytyväisiä, kun saavat kölliä sängyssä mun kanssa kun luen. Toisaalta en malta odottaa että päästäisiin edes lenkille, olis ihan mahtavaa. Jospa joskus pian..

Huomenna pistetään viimeistä kertaa ARCT:n ryhmät kondikseen, ensi syksynä toivottavasti olen jo toisissa maisemissa. Olen myös kirjoittanut tässä illan aikana koonnin koulutusvastaavan hommista, on helpompi seuraavan jatkaa siitä mihin jään. Olispa joku mullekin kolme vuotta sitten antanut samanlaisen nivaskan, olis selvinnyt vähän helpommalla :)

Ei maar, taidan lähteä hetkeksi ihmisten ilmoille, eli pois omasta huoneesta, palatakseni hetken päästä taas raamattuni ääreen. Miten säälittävää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti