perjantai 19. heinäkuuta 2013

Treeni-intoa etsimässä

Emme ole vierailleet treenikentällä toukokuun jälkeen. Tällä viikolla tulin ajatelleeksi, että ehkei lahjattomat treenaa-sanontaa kannata ottaa aivan kirjaimellisesti.


Treenit olivat kamalat. Oma fiilis oli täysin hukassa ja treeni kaikkea muuta kuin hyvä herättelemään kadonnutta intoa. Lisäksi aloin lopuksi tekemään aivan typerää häiriötä A:lle. Ainoa täysin varma kontakti ja teen Thelman olon epävarmaksi siinäkin. Onneksi tajusin lopettaa ajoissa... Videolla aluksi epätoivoinen yritys ja sitten hieman parempi.


Eilen oli ohjatut treenit. Fiilis oli alun alkaen parempi, mutta päätin terästää mieltäni pienillä päiväunilla. Herätyskellon torkkunappi on katala, mutta vielä katalampi on viereinen lopeta-painike. Niinpä heräsin kymmentä minuuttia ennen treenejä, jolloin olin vähällä luovuttaa. Onneksi taistelin itseni kentälle, sillä treeni oli kiva. Rata oli Anne Huittisen rata SM-viikonlopun perjantain iltakisoista. Olin tyytyväinen Thelman irtoamiseen ja itsenäiseen työskentelyyn. Varsin pettynyt olin omaan juoksukuntooni ja liikkumiseen ylipäänsä, olin myöhässä tämän tästä.



Juhannuskuvat eivät ole vielä tavoittaneet itseäni, mutta pari kuvaa löytyi omalta muistikortilta. Alemmassa kuvassa näkyy vain murto-osa siitä alueesta, jolla Alma ja Thelma saivat temmeltää koko juhannuksen. Ihana reissu!



Olen lisännyt Seuraavaksi-sivun ylälaitaan, jossa näkyy meidän seuraavat menot, lähinnä kisailut ja erikoisemmat treenit. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti